English

سردار مجید شجاع:

کشف محموله گوشی سرقتی در مرز تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مرزبانان در بازرسی دقیق خودرو موفق شدند ۲۰۲ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی را کشف و ضمن توقیف خودرو راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی نمایند.

کشف محموله گوشی سرقتی در مرز تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: کشف محموله گوشی سرقتی و دستگیری یک قاچاقچی توسط مرزبانان هنگ تایباد خراسان رضوی.

سردار شجاع در ادامه این خبر اضافه کرد: با هدف برخورد قاطع با قاچاقچیان و جلوگیری ازکشف ۲۰۲ دستگاه گوشی سرقتی توسط مرزبانان خراسان رضوی خروج اقلام قاچاق، مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور از خروج گوشی‌های سرقتی جلوگیری کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: اشرافیت و هوشیاری مرزبانان، در مرزها به صورت بیست چهار ساعته است و مرزبانان در حین کنترل خودرو‌های در حال خروج از کشور به یکدستگاه خودروی سواری مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند و مورد بازرسی قرار دادند.

 وی در ادامه این خبر یادآور شد و گفت: مرزبانان تایباد در بازرسی دقیق خودرو موفق شدند ۲۰۲ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی را کشف و ضمن توقیف خودرو راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی نمایند.

 سردار شجاع در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: سودجویان قصد داشتند محموله گوشی‌های سرقتی را که ارزش ریالی آن ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده را از کشور خارج نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه