English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

توقف محموله ۶۸۳ کیلویی تریاک در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 683 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی تریلی در عملیات مشترک پلیس هرمزگان و اصفهان خبر داد.

توقف محموله 683 کیلویی تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 683 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی تریلی در عملیات مشترک پلیس هرمزگان و اصفهان خبر داد.
سردار جعفری گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار گسترده اطلاعاتی و مشترک با پلیس اصفهان از خبری در خصوص انتقال یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان از طریق محورهای این استان در پوشش بار ترانزیتی مطلع شدند.
وی ضمن اشاره به تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس و رصد دقیق اطلاعاتی، افزود: مأموران پلیس خودروی تریلی حامل این محموله را در محور بلوار شهید رجایی شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را در ورودی شهر بندرعباس متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان‌کرد: ماموران در بازرسی انجام شده ۶۸۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای و ماهرانه در جداره کانتینر جاسازی شده بود، کشف کردند.
سردار جعفری در خاتمه تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی که این محموله افیونی را تهیه و قصد انتقال به استان های مرکزی کشور را داشت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه