English

شهردار نیشابور:

اجرای طرح جهادی "۶۰ روز، ۶۰ وعده" در نیشابور

شهردار نیشابور بیان کرد: این طرح در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق کم برخوردار با هدف خدمات رسانی مطلوبتر و بیشتر به شهروندان، از روز جمعه ۲۳ تیرماه همزمان با روز خانواده آغاز شده است.

اجرای طرح جهادی "۶۰ روز، ۶۰ وعده" در نیشابور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن میرفانی؛ شهردار نیشابور اعلام کرد: طرح جهادی "۶۰ روز، ۶۰ وعده" در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق کم برخوردار با هدف خدمات رسانی مطلوبتر و بیشتر به شهروندان، از روز جمعه ۲۳ تیرماه همزمان با روز خانواده آغاز شده است.

 میرفانی ادامه داد: بر این اساس شهرداری به صورت روزانه تا ۶۰ روز پیاپی اقدامی را در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی برای شهروندان اجرا می‌کند و خدمت رسانی به شهروندان تعطیل بردار نیست.

شهردار نیشابور تصریح کرد: با کار جهادی و شبانه روزی از ابتدای امسال بیش از ۵۰ طرح شهری از جمله بولوار ۴۵ متری سردار سلیمانی به طول دو هزار و ۶۰۰ متر همراه با دو میدان در مسیر، مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تکمیل طرح‌های عمرانی ناتمام ادوار گذشته همچون زیرگذر عماریاسر، بولوار مقاومت، بازگشایی ادامه امیرکبیر و ملاصدرا پس از گذشت بیش از دو دهه، بهسازی مسیر‌های دسترسی اردسمان و هلالی، ساخت مجموعه‌های ورزشی پهلوان شورورزی و مشایخان و ...، از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری در دو سال گذشته بوده که به جز دو مجموعه ورزشی، مابقی به بهره برداری رسیده است.

میرفانی در خاتمه خاطرنشان کرد: با افتتاح این دو مجموعه در شهریور ماه امسال، شهروندان این مناطق شاهد تحول در زمینه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه