English

فرماندار مهران:

تمام دستگاه‌های اجرایی در اربعین خدمات‌رسانی کردند

فرماندار مهران گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان در ایام اربعین درگیر خدمات‌رسانی، ایجاد زیرساخت و یا برپایی موکب بودند.

تمام دستگاه‌های اجرایی در اربعین خدمات‌رسانی کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، علی‌عباس شفیعی در نسست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در ایام اربعین استاندار ایلام بصورت ۲۴ شبانه روز در مهران مستقر بود و تمام دستگاه‌های اجرایی استان در ایام اربعین درگیر خدمات‌رسانی، ایجاد زیرساخت و یا برپایی موکب بودند.

وی اضافه کرد: روزانه ۱۴۰ هزار بشکه نفت در مهران استحصال می‌شود که تاکنون مالیات شرکت‌های فعال در این حوزه به استان نمی‌آمد اما تلاش‌های بسیاری انجام گرفت تا پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب به استان منتقل شود تا اینکه این آرزوی دیرینه مردم ایلام با پیگیری‌های استاندار ایلام محقق شد و از این طریق سالیانه بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به استان تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه سالانه حدود ۱۰ میلیون تردد از مرز مهران صورت می‌گیرد اضافه کرد: امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند و در ۱۰ روز منتهی به اربعین ۳۴۰ هزار تردد خودرو در شهر مهران ثبت و ۱۶۰ هزار خودرو در شهرستان مهران پارک شده بود.

شفیعی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین پایانه مرزی، پایانه‌ برکت، پارکینگ اربعین، شهر مهران و مسیر پل زائر تا پایانه مرزی در ایام اربعین به صورت زنده پایش تصویری می‌شد.

وی ادامه داد: با وجود افزایش ۱۰۰ درصدی پارک و تردد خودروها در شهرستان مهران، شاهد ۲۴ درصد کاهش تصادفات بودیم.

فرماندار مهران با اشاره به اینکه جمعیت مهران حدود ۱۵ هزار نفر است افزود: در برخی از شب‌های منتهی به اربعین بیش از ۳۰ هزار زائر در این شهر اسکان می‌یافتند.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار مسیر ایلام- مهران یک طرفه نشد.

شفیعی ببان داشت: دو میدان نفتی در شهرستان داریم که یکی از مطالبات مردم مهران توسعه میدان نفتی آذر و شروع به کار میدان نفتی چنگوله است و برای توسعه میدان نفتی آذر، حفر ۸ حلقه چاه در دست اقدام است که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال در شهرستان خواهد داشت.

شفیعی در پایان گفت: میدان نفتی چنگوله با ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بشکه نفت، یکی از ذخایر نفتی مهم به شمار می‌رود که مقدمات حفاری آن فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه