English

معاون وزیر ورزش:

تلاش وزارت ورزش و مسئولین تکمیل پروژه‌های ناتمام است

معاون وزیر ورزش بیان کرد: اولویت اصلی در حوزه ورزش، تامین اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به خصوص در مناطق روستایی و شهرهای کوچک است.

تلاش وزارت ورزش و مسئولین تکمیل پروژه‌های ناتمام است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید محمد پولادگر؛ معاون وزیر ورزش عنوان کرد: اولویت اصلی در حوزه ورزش، تامین اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به خصوص در مناطق روستایی و شهرهای کوچک است.

پولادگر این سخنان را در بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی شهرستان کاشمر ابراز داشت و ادامه داد: تلاش می‌شود تصمیمات قبلی که برای پروژه‌های کاشمر گرفته شده است را اجرایی کنیم.

معاون وزیر ورزش گفت: اعتبارات مورد نیاز پروژه سالن ورزشی نیمه‌کاره روستای قوژد با حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه تا قبل از فرا رسیدن ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و در مورد وضعیت تنها استخر بخش دولتی این شهرستان، مجری پروژه نیز سازمان مسکن و شهرسازی استان بوده و اداره ورزش و جوانان به عنوان دستگاه بهره‌بردار است.

پولادگر افزود: از طریق وزارتخانه مربوطه پیگیر این پروژه خواهم بود و خانه جوان کاشمر چون پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارد در اولویت قرار دارد و تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون وزیر ورزش متذکر شد: کمک به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از وظایف دولت است و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت که اعتبارات مورد نیاز برای طرح توسعه استخر سرپوشیده بخش خصوصی کاشمر که در نوع خود بی‌نظیر است اختصاص یابد.

پولادگر در خاتمه سخنان خود یادآور شد: ۴ چمن مصنوعی به شهرستان از سوی وزارتخانه و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اختصاص خواهد یافت و متأسفانه پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور فراوان است و تلاش وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استان تکمیل پروژه‌های ناتمام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه