English

معاون فرماندار مشهد:

نظر فرمانداری در خصوص رایگان شدن اتوبوس‌های مشهد مساعد است

معاون فرماندار مشهد بیان کرد: در زمینه هر خدمتی که به زائر و مجاور امام رضا(ع) شود، کمک می‌کنیم و احتمال تایید این مصوبه وجود دارد و کلیات مصوبه درست است، تنها چند تبصره ایراد دارد که قابل اصلاح است.

نظر فرمانداری در خصوص رایگان شدن اتوبوس‌های مشهد مساعد است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی برامکی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار مشهد در خبری اعلام کرد: احتمال تایید مصوبه رایگان شدن بهای اتوبوس وجود دارد و کلیات مصوبه درست است و تنها چند تبصره ایراد دارد که قابل اصلاح است.

برامکی افزود: مصوبات شورا در مرحله اول در هیات کارشناسی که هفت نفر کارشناس باتجربه هستند طرح موضوع شده و بعد در جلسات هیات تطبیق که شامل سه نفر از جمله عضو قضایی، نماینده شورای استان و فرماندار است، بررسی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار مشهد ادامه داد: این مصوبه شورا در جلسات کارشناسی طرح موضوع شده، در خصوص برخی تباصر آن ایراداتی مطرح شد اما هنوز به صورت رسمی به شورا منعکس نشده است.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین از دستگاه نظارتی و وزارت کشور نیز نظراتی به صورت مکتوب به ما ارائه کردند که در دست بررسی است و در چند روز آینده نتیجه را به شورا منعکس می‌‎کنیم.

برمکی تصریح کرد: در زمینه هر خدمتی که به زائر و مجاور امام رضا(ع) شود، کمک می‌کنیم و احتمال تایید این مصوبه وجود دارد و کلیات مصوبه درست است، تنها چند تبصره ایراد دارد که قابل اصلاح است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مشهد اضافه کرد: مصوبه به بررسی‌های کارشناسی زیادی نیاز داشت، بنابراین باید با تامل بیشتری بررسی شود.

برمکی در مورد مصوبه رایگان شدن اتوبوس‌ در مشهد خاطرنشان کرد: این طرح برای اولین بار قرار است اجرا شود، بنابراین باید بررسی کارشناسی صورت گیرد تا با حداقل تبعات، بیشترین خدمت را به زائر و مجاور داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه