English

اطلاعیه شماره (۱۲) داوطلبین دومین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری

فرمانداری مشهد اعلام کرد: با توجه به ارتحال تعدادی از آیات عظام برای تعیین تکلیف کرسیهای خالی مجلس خبرگان رهبری، انتخابات میان دوره ای برگزار خواهد شد و نام‌نویسی از داوطلبان تا ساعت ۱۸ پنج‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت..

اطلاعیه شماره (۱۲) داوطلبین دومین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فرمانداری مشهد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: آغاز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری درمشهد و سه استان انجام خواهد پذیرفت .

انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران برگزار می‌شود و داوطلبان از امروز می‌توانند برای نام نویسی به ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های تهران، مشهد، قم و ساری مراجعه کنند.

با توجه به ارتحال آیت‌الله محمدعلی تسخیری، آیت‌الله سید هاشمی بطحایی و آیت‌الله ابراهیم امینی نجف آبادی در حوزه انتخابیه استان تهران، انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در این استان برای تعیین تکلیف سه کرسی خالی برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه، جایگزین وی را مشخص می‌کند.

در حوزه‌های انتخابیه استان قم و استان مازندران نیز با توجه به ارتحال آیت الله محمد یزدی و آیت الله نورالله طبرسی، انتخابات میاندوره‌ای برای تعیین جایگزین آنان برگزار می‌شود.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا ساعت ۱۸ پنج‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه