English

علی بامشکی:

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای روستایی شهرستان مشهد، در هیاتهای نظارت

رییس هیات نظارت ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان مشهد بیان کرد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی شهرستان مشهد در سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد آغاز شده است.

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای روستایی شهرستان مشهد، در هیاتهای نظارت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بامشکی رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: بررسی و احراز صلاحیت ۲ هزار و ۱۰ داوطلب عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی شهرستان مشهد در هیاتهای نظارت سه بخش این شهرستان در حال انجام است.

علی بامشکی در ادامه گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی شهرستان مشهد در سه بخش مرکزی، رضویه واحمدآباد به استناد ماده ۵۱ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور از ۱۷ تا ۳۱ اردیبهشت انجام می شود و نتیجه این فرایند یکم خرداد به بخشداری مربوطه اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموع تعداد ثبت نام‌شدگان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان مشهد ۲ هزار و ۲۱۰ نفر است  که هزار و ۴۴۵ نفر در بخش مرکزی، ۴۵۸ نفر در بخش رضویه و ۳۰۷ نفر در بخش احمد آباد نام نویسی کرده‌اند که تاکنون ۲ نفر انصراف داده اند.

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: از مجموع ۲ هزار و ۲۱۰ داوطلب ثبت نام شده صلاحیت ۲ هزار و ۱۰ نفر در هیات اجرایی بخشها تایید شده است.

بامشکی افزود: افراد رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی و نظارت بخش به موجب تبصره یک ماده ۵۳ قانون انتخابات شوراها، پس از اعلام نتایج از سوی بخشداری های مربوطه چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان مستقر در فرمانداری مشهد تسلیم کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع بیماری همه گیر کرونا تحویل اعتراض رد صلاحیت شدگان به هیاتهای نظارت بخشها نیز بلامانع است.

در خاتمه فرمانداری مشهد اعلام کرد: ۲ هزار و ۲۱۰ نفر برای هزار و ۳۱ کرسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و عشایری در شهرستان مشهد نام‌نویسی کرده اند.  این انتخابات در ۳۰۹ حوزه انتخابیه روستایی شهرستان مشهد برگزار می‌شود که از این تعداد ۲۵۷ حوزه شورای سه نفره و ۵۲ حوزه شورای پنج نفره خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی