English

رییس مرکز اورژانس علوم پزشکی مشهد:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ مشهد توسط خیران سلامت

رییس مرکز اورژانس علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این پایگاه با زیر بنای ۳۱۰ متر مربع و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد ساخته می شود.

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ مشهد توسط خیران سلامت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی یزدانی؛ رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: کار ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در مشهد مقدس، با مشارکت خیران سلامت آغاز شد.

یزدانی این سخنان را در حاشیه مراسم آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ ابرا داشت و افزود: یکی از مهمترین موضوعات در توسعه خدمات فوریت‌های پزشکی در شهر مشهد ساخت پایگاه استاندارد است که با حضور خیرین سلامت می‌توان سرعت تأمین زمین و ساخت و توسعه پایگاه‌ها اورژانس را توسعه بخشید.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از خانواده خیر سلامت زنده یاد حاج محمود قاسمی ادامه داد: این پایگاه با زیر بنای ۳۱۰ متر مربع و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بلوار شهید فکوری (ابتدای شهرک دانش و سلامت) ساخته می‌شود.

یزدانی تصریح کرد: این پایگاه استاندارد دو منظوره قابلیت راه اندازی اورژانس بانوان را نیز در آینده دارد و از ویژگی‌های مهم فنی برخوردار است و خیران سلامت در زمینه خرید، بازسازی آمبولانس و تجهیزات پزشکی نگاه ویژه ای داشته و همچنان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه