English

کمک یک میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان شهید بهشتی کاشان

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، از کمک یک میلیارد ریالی خیرین سلامت به بخش نوزادان (picu) این مرکز خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان شهید بهشتی کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید مهدی موسوی گفت: طی اقدامی خیرخواهانه یک عدد کولر گازی، یک عدد تلویزیون و دو عدد هود اکسیژن اطفال خریداری و هزینه تجهیزات، نصب و راه اندازی آن پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت ، خیرین سلامت حاج حسین گواهی یک عدد کولر گازی ایستاده به مبلغ ۸۰ میلیون تومان و خانواده خیرگرامی زنده یاد علی عباس معصومی یک عدد تلویزیون به ارزش تقریبی ۷ میلیون تومان برای این مرکز خریداری کردند. 

وی ادامه داد: خیّرین که تاکید کرده بودند نامی از آنها ذکر نشود، دو عدد هود اکسیژن اطفال یادبود مرحوم علی غفاریان به ارزش ۴ میلیون تومان خریداری و هزینه تجهیزات، نصب و راه اندازی کولر گازی به ارزش ۱۰ میلیون تومان برای بخش picu پرداخت نمودند.

 موسوی، ضمن تقدیر و تشکر از بستگان متوفی و بانیان این امر خیر، برای آنان و سایر عزیزان همراه در این خیرات ، حسن ثواب، صحت، سلامتی و برای آن متوفی، غفران و رحمت الهی تمنا نمودند.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان، با بیان اینکه همدلی خیرین سلامت با مدافعان سلامت در همه عرصه‌ها تأثیر شگرفی در روحیه کادر درمان دارد، گفت: از تمامی سازمان‌ها، ارگان‌ها، مؤسسات خیریه و افرادی که به صورت خود جوش به مدافعان سلامت به صورت مادی و معنوی کمک می کنند تا بهترین خدمات به بیماران ارائه شود ، قدردانی می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه