English

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان خبر داد؛

انجام روش درمانی ای آر سی پی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان از انجام روش درمانی ای آر سی پیERCP)) با تعرفه دولتی در این مرکز خبر داد.

انجام روش درمانی ای آر سی پی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، امیرمسعود فرزادفر بیان داشت: این روش درمانی با استفاده از دستگاه آندوسکوپ و دستگاه های بروز و پزشکان فوق تخصص گوارش انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه عمل ای آر سی پی  (ERCP) برای مشخص کردن محل و برداشتن سنگ ها در مجاری صفراوی کاربرد دارد تصریح کرد:این روش یک روش درمانی پیشرفته، با تکنیک بالا است که با ترکیب دو روش فنی " آندوسکوپی" و" فلوروسکوپی" انجام شده و برای درمان بیماری های مجاری صفراوی و پانکراس بدون جراحی شکم به کار می رود.

فرزادفر ادامه داد: انجام عمل درمانیERCP  در واحد اکسترافیزیولوژی این مرکز با حضور یک تیم درمانی مجرب شامل پزشکان فوق تخصص گوارش، رادیولوژیست، متخصص بیهوشی و دستیار مجرب و با تعرفه دولتی انجام می شود و ارائه این خدمت همچنان ادامه دارد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان،یکی از مهمترین و شایعترین کاربردهایERCPرا خارج کردن سنگ های مجرای مشترک صفراوی بیان و تصریح کرد: بیمارانی که با مشکلات سنگ های مجاری صفراوی و پانکراس مواجه هستند ، می توانند به پزشکان فوق تخصص گوارش این مرکز (که در کلینیک گوارش، بیماران را ویزیت می کنند) مراجعه کرده و بعد از انجام اقدامات تشخیصی لازم، در کوتا هترین زمان بستری و عمل درمانی ERCPرا انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه