English

نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد:

راه اندازی ۶ درمانگاه شبانه روزی در کاشان

نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه اندازی 6 درمانگاه شبانه روزی در کاشان خبر داد.

راه اندازی 6 درمانگاه شبانه روزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد توکلی با اشاره به راه اندازی 6 درمانگاه شبانه روزی در کاشان  بیان داشت: در این درمانگاه‌ها پزشکان بیماران را معاینه می‌کنند و افرادی که به احتمال زیاد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ باشند را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان ارجاع می‌دهند.

وی افزود: درمانگاه‌های تأمین اجتماعی نیز تا ساعت ۱۲ آماده پذیرش هستند و بیماران مشکوک به کرونا را به بیمارستان شهید بهشتی ارجاع خواهند داد، گفت: اگر نیاز باشد، ساعت کاری این درمانگاه‌ها را افزایش می‌دهیم.

نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت امور اجرایی بیماری کرونا در منطقه کاشان افزود: قدرت سرایت کرونا به شدت بالا است و این بیماری در آن واحد می‌تواند 3 یا 4 نفر را مبتلا کند.

توکلی با تاکید بر اینکه به طور قطع کرونا را شکست خواهیم داد، ادامه داد: نمودارهای آماری ما در کشور در این زمینه به سمت امیدبخشی پیش می‌رود، تعداد مراجعات بالا و کار بهداشت و درمان را بسیار زیاد کرده است و کارکنان درمان دچار فرسایش می‌شوند.

نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پزشکان و کادر درمانی با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و خبرنگاران باید جانفشانی‌ها و رشادت‌های کارکنان بیماستان‌ها را به مردم اطلاع رسانی کنند و رسالت خود را در تشویق و ترغیب خیران برای کمک رسانی به بیمارستانها انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه