English

مدیر پایانه مرزی لطف آباد:

مرز لطف آباد دارای رتبه نخست ترانزیت خروجی کالای کشور

مدیر پایانه مرزی لطف آباد بیان کرد: این پایانه مرزی در سه ماه نخست امسال با عبور ۱۱ هزار و ۷۵ دستگاه کامیون، رتبه نخست ترانزیت خروجی کالا در میان ۲۵ پایانه مرزی زمینی کشور را به خود اختصاص داده است.

مرز لطف آباد دارای رتبه نخست ترانزیت خروجی کالای کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن رکنی؛ مدیر پایانه مرزی لطف آباد درگز در خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پایانه مرزی لطف آباد خراسان رضوی رتبه نخست ترانزیت خروجی کالا از کشور را کسب کرد.

رکنی در ادامه این خبر اضافه کرد: این پایانه مرزی در سه ماه نخست امسال با عبور ۱۱ هزار و ۷۵ دستگاه کامیون، رتبه نخست ترانزیت خروجی کالا در میان ۲۵ پایانه مرزی زمینی کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر پایانه مرزی لطف آباد درگز در خراسان رضوی تصریح کرد: این تعداد کامیون حامل ۲۱۶ هزار و ۵۴۸ تن بار ترانزیت خروجی بوده که بیشتر این کالاها شامل مواد پاک کننده، انواع رنگ، ماشین آلات سبک و میوه جات بوده است.

وی همچنین با اشاره به رشد قابل توجه صادرات از این مرز متذکر شد: ترازیت خروجی کالا از پایانه مرزی لطف آباد در بهار سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰۲ درصدی را نشان می دهد.

رکنی در خاتمه یادآور شد: در سه ‌ماهه نخست امسال ۳۲ هزار و ۱۵۳ دستگاه ناوگان کامیون پروخالی حامل ۴۳۸ هزار و ۲۲۳ تن کالای صادراتی، وارداتی و ترانزیتی از این پایانه مرزی تردد داشته است که رشد ۴۷ درصدی را نشان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه