English

استاندار کردستان:

تجهیز سیستم ایکس‌ری در پایانه‌های مرزی کردستان در دستور کار است

استاندار کردستان با مهم شمردن تجهیز سیستم ایکس‌ری در پایانه‌های مرزی، گفت: تحقق این امر به امر صادرات و واردات کالا در گمرکات مرزی سرعت می‌بخشد

تجهیز سیستم ایکس‌ری در پایانه‌های مرزی کردستان در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز چهارشنبه در نشست شورای توسعه پایدار شرق و غرب کشور که به ریاست وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد، به تشریح ظرفیت های مرزی استان پرداخت و گفت: با توجه به حجم بالای صادرات و واردات کالا از مرزهای استان، تجهیز هر چه قوی تر گمرکات استان به دستگاه‌های پیشرفته ایکس ری برای سرعت بخشی به روند کار امری ضروری است.

فعال شدن بازارچه های مرزی محور دیگر سخنان زارعی کوشا در این نشست بود.

وی گفت: تحقق این امر کمک بزرگی به معیشت مرزنشینان خواهد کرد و لازم است دستگاههای ذی ربط در عملیاتی شدن این امر مهم اقدام لازم را به عمل آورند. 

وی در ادامه به مسأله راهبردی افزایش صد درصدی حضور آحاد مردم استان کردستان به خصوص در شهر سنندج در اجتماع عظیم ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: این مسأله آورده ای مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و لازم است رسانه ها در بیان و ارائه این دستاورد ها فعالانه تر نقش ایفا کنند. 

استاندار کردستان همچنین به همایش هزار نفری جمعیت ماموستایان استان کردستان اشاره داشت و گفت: برایند این اتفاقات مبارک نشان از وفاداری مردم و نخبگان استان به آرمان های انقلاب و ناکامی دشمنان در پیشبرد اهداف شان است.

زارعی کوشا در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر معیشت جمعیت ماموستایان در استان گفت: اولی ترین کار توجه به معیشت ماموستایان عزیز است و در این خصوص با شخص ریاست محترم جمهوری هم مکاتبه و گفت و گو کرده ام که انشاالله بتوانیم در این جهت گام های جدی بر داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه