English

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی:

شهدا یک بار ولی جانبازان هر لحظه شهادت را درک کردند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: به طور مثال شهید سلیمانی پس از دفاع مقدس به گونه‌ای زندگی کرد که جنگ برای او تمام شده نبود و هر لحظه جویای شهادت بود.

شهدا یک بار ولی جانبازان هر لحظه شهادت را درک کردند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در سخنانی ابراز داشت: شهدا یک بار لحظه شهادت را درک کردند، ولی جانبازان در طول زندگی خود و به واسطه رنجی که می‌برند، هر روز به شهادت می‌رسند.

آیت الله علم الهدی این سخنان را در سومین همایش ملی تکریم جانبازان شیمیایی در مشهد عنوان کرد و افزود: البته جانبازان نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که باید همان شرایط نگاه جهادی را در خود حفظ کرده باشند و رابطه معنوی و جهادی خود را از دست ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: به طور مثال شهید سلیمانی پس از دفاع مقدس به گونه‌ای زندگی کرد که جنگ برای او تمام شده نبود و هر لحظه جویای شهادت بود.

آیت الله علم الهدی متذکر شد و اذعان کرد: استکبار جهانی در زمان دفاع مقدس قصد ساقط کردن این نظام را داشت و اکنون نیز در پی این تفکر است و بر همین اساس جهاد، پایان نیافته است.

وی یادآور شد: اینکه شما نه به‌صورت فردی بلکه در قالب دسته‌ای از جانبازان مکرم این کشور به مشهدالرضا(ع) مشرف شده‌اید و در زمان ورود به حرم مطهر رضوی اذن دخول خوانده‌اید و به‌محض آن‌که چشمتان به گنبد نورانی علی بن موسی‌الرضا(ع) افتاد، دست بر سینه گذاشتید، اشک از دیدگانتان جاری شد و به محضر امام هشتم سلام داد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: همه زایران، میهمان حضرت رضا هستند، ولی جانبازان و به خصوص جانبازان شیمیایی میهمان ویژه آن حضرت به شمار می‌آیند، زیرا آنان عشق خود را به ولایت و خاندان اهل بیت علیهم السلام نشان داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه