English

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی:

کشف۷۹۰ هزار لیتر نفت و گاز قاچاق از ابتدای سال در خراسان رضوی

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی بیان کرد: در خراسان رضوی و در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ با تعداد ۲۶۸ بازرسی از سطح عرضه که منجر به تشکیل و ثبت ۱۳۸ پرونده موثر قاچاق کالا و ارز به ارزش ۴۴۱ میلیارد ریال شد.

کشف۷۹۰ هزار لیتر نفت و گاز قاچاق از ابتدای سال در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین دشتبان؛ دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در دو ماه ابتدایی سال جاری ۷۹۰ هزار لیتر نفت و گاز قاچاق در خراسان رضوی کشف شده است.

دشتبان در ادامه این خبر اضافه کرد: آمار فرآورده‌های نفتی مکشوفه قاچاق مربوط به سطح استان خراسان رضوی است که با پیگیری و همت همه دستگاه های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دست آمده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: در خراسان رضوی۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ با تعداد ۲۶۸ بازرسی از سطح عرضه که منجر به تشکیل و ثبت ۱۳۸ پرونده موثر قاچاق کالا و ارز به ارزش ۴۴۱ میلیارد ریال شد؛ از لحاظ تعداد پرونده‌های تشکیل شده و از نظر ارزش ریالی پرونده‌ها رتبه نخست را در بین استان های کشور کسب کرد.

دشتبان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز محقق نمی‌شود مگر با همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های متولی که خوشبختانه این همکاری مضاعف در میان متولیان امر در استان به خوبی مشهود بوده و سرآمد این فعالیت ها نیز توسط همکاران ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه