English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

کشف دپوی بیش از ۸ میلیارد کالای قاچاق در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله ای از پوشاک، کفش و پارچه قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون ریال که در یک منزل مسکونی دپو شده بود خبر داد.

کشف دپوی بیش از 8 میلیارد کالای قاچاق در یک منزل مسکونی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالای قاچاق در یک منزل مسکونی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از این منزل بازدید کردند که در بازرسی صورت گرفته 430 کیلوگرم پوشاک مستعمل ، 370 جفت کفش و 6 طاقه پارچه کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کالاهای قاچاق مکشوفه فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود گفت: ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه 8 میلیارد و500 میلیون ریال تخمین زده شده است.

سرهنگ ریاحی خاطر نشان کرد: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و مالک منزل نیز دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه