English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

کشف انبار میلیاردی دپوی کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف انبار دپوی کالاهای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

کشف انبار میلیاردی دپوی کالای قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اطلاع از فعالیت فردی در زمینه دپوی کالاهای قاچاق موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:در بررسی صورت گرفته مشخص شد این فرد با اجاره انباری در روستای جوزدان از توابع شهرستان اصفهان نسبت به دپوی اقلام قاچاق از جمله سیگار و تنباکو و.... اقدام می کند که ماموران پس از شناسایی محل دقیق انبار طی هماهنگی با مرجع قضائی این محل را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات 73 هزار نخ سیگار، 20 هزار ترقه، 360دست پاسور و 120 بسته تنباکوی قاچاق کشف شد که ارزش این اقلام توسط کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال ارزیابی شده است.

سرهنگ ریاحی ارزش از پلمب انبار مذکور و توقیف اموال مکشوفه خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه