English

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبرداد؛

توقیف محموله کالای قاچاق در برخوار / یک نفر متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

توقیف محموله کالای قاچاق در برخوار / یک نفر متهم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان برخوار در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محور های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف 3 دستگاه کولر گازی، 6 دستگاه پنل گرمایشی و یک دستگاه ساکشن تعویض روغن خارجی که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به این ارزش کالاهای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 4 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه