English

یحیی قائنی‌پور:

هشدار سطح نارنجی و سامانه‌های ناپایدار در خراسان رضوی

رییس اداره مدیریت بحران سازمان هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود وزش باد شدید و گردوخاک با احتمال بروز خسارت در استان به وقوع بپیوندد.

هشدار سطح نارنجی و سامانه‌های ناپایدار در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یحیی قائنی‌پور رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی و گسترش سامانه‌های ناپایدار در خراسان رضوی اعلام شده است .

قائنی‌پور همچنین در ادامه این خبر تصریح کرد: آسمان خراسان رضوی از عصر امروز پنجشنبه ابری و همراه با رگبار و رعدوبرق و بارش تگرگ است که تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

رییس اداره مدیریت بحران سازمان هواشناسی خراسان رضوی همچنین ادامه داد: افزایش حجم بارش در فردا جمعه و شنبه هفته آینده با آب‌گرفتگی و در برخی نقاط سیلاب همراه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به خسارتهای احتمالی متذکر شد: همچنین پیش‌بینی می‌شود وزش باد شدید و گردوخاک با احتمال بروز خسارت در استان به وقوع بپیوندد.

قائنی‌پور در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: آسمان استان روز جمعه قسمتی ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد شدید و افزایش ابر و رگبار باران و رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه