English

زهرا مبشری:

پیش بینی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی: افزایش شدت وزش باد برای روزهای پیش رو قابل پیش بینی است که این رویداد گاهی شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

پیش بینی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هوای استان برای امروز و فردا شاهد جوی نسبتاً پایدار، همراه با افزایش دما برای بیشتر نقاط استان خواهد بود به طوری که انتظار می‌رود در گرمترین ساعت امروز دمای هوای مشهد با ۴ درجه افزایش نسبت به دیروز به ۲۸ درجه بالای صفر برسد.

مبشری در ادامه این خبر اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، افزایش شدت وزش باد برای روزهای پیش رو قابل پیش بینی است که این رویداد گاهی شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: احتمال بارش به صورت رگبار و رعد برق در شمالغرب استان برای روز جمعه وجود دارد.

وی در ادامه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا ی مشهد بین ۱۰ تا ۲۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

مبشری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته تربت حیدریه با کمینه دمای هوای چهار درجه بالای صفر و داورزن با بیشینه دمای هوای ۲۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه