English

حسین مهدوی اولیایی:

پیشتازی طرح های خیر محور بردسکن در حوزه آب رسانی

مدیر امور آبفای شهرستان بردسکن بیان کرد: با افزایش آبدهی و توان ذخیره سازی آب استحصالی طرح بهسازی منابع آب‌های سطحی در این شهرستان اجرا می‌شود تا مشکل کم آبی مرتفع شود.

پیشتازی طرح های خیر محور بردسکن در حوزه آب رسانی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین مهدوی اولیایی مدیر امور آبفای شهرستان بردسکن در خبری اعلام کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی در مناطق عشایری بخش انابد که این طرح با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

مهدوی اولیایی این سخنان را در مراسم آغاز طرح آبرسانی به ۶ روستای عشایری این شهرستان عنوان کرد و افزود: ۲۵۰ خانوار در ۶ روستای عشایری محمدزورآب، معدن سیاه، معدن سفید، سیناب، ریزآب و کلاته برق ظرف ۶ ماه آینده از نعمت آب شرب بهره مند می‌شوند.

مدیر امور آبفای شهرستان بردسکن همچنین با تشکر  از کمک خیران  برای تحقق ساخت این طرح مهم متذکر شد: با افزایش آبدهی و توان ذخیره سازی آب استحصالی طرح بهسازی منابع آب‌های سطحی دراین ۶ روستا اجرا می‌شود تا مشکل کم آبی و یا افت فشار دراین مناطق مرتفع شود.

مهدوی اولیایی خاطرنشان کرد: طرح های خیر محور شهرستان بردسکن در حوزه آب رسانی پیشتاز است و تاکنون ۱۶ روستایی که مشکل کم آبی و یا افت فشار داشته اند با ورود مجموعه خیران انجام و یا در حال اجرا است و در حال حاضر بیشاز ۹۵ درصد روستا‌های تحت پوشش مدیریت آبفای بردسکن از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه