English

ناصر سرگلزایی:

توسعه ارتباطات بین‌المللی در حوزه آموزش مجازی دانشجویان دندان‌پزشکی

رییس دانشکده دندان پزشکی مشهد بیان کرد: در بخش عملی کلاس‌های آموزشی به شکل حضوری و در بخش تئوری نیز فعالیت به صورت مجازی برگزار شد، البته تمام اقدامات براساس آیین‌نامه‌های ابلاغی دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

توسعه ارتباطات بین‌المللی در حوزه آموزش مجازی دانشجویان دندان‌پزشکی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر سرگلزایی رییس دانشکده دندان پزشکی مشهد عنوان کرد: توسعه ارتباطات بین‌المللی در حوزه آموزش مجازی دانشجویان دندان‌پزشکی در قالب تجهیز سه کلاس آموزشی به امکانات مورد نیاز و دعوت از اساتید خارجی در این دانشکده به اجرا درآمده است.

سرگلزایی در ادامه افزود: آموزش مجازی یکی از شیوه‌های نوین آموزشی است که با توجه به مزایای آن، در بسیاری از دانشکده‌ها به خوبی اجرا می‌شود، موقعیت کرونا فرصتی به وجود آورد که از این موقعیت آموزشی بتوانیم استفاده کنیم از همین رو در حال حاضر سه کلاس از هشت کلاس مجهز به آموزش مجازی شده است و در این زمینه از اساتید خارج از کشور بهره خواهیم برد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های آموزشی در ۲ بخش تئوری و عملی اجرایی می‌شود؛ در بخش عملی کلاس‌های آموزشی به شکل حضوری و در بخش تئوری نیز فعالیت به صورت مجازی برگزار شد، البته تمام اقدامات براساس آیین‌نامه‌های ابلاغی دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

رییس دانشکده دندان پزشکی مشهد همچنین اضافه کرد: با همکاری اساتید و دانشجویان سال تحصیلی در قالب سه ترم اجرا شد تا در این راستا نواقص موجود برطرف شود.

سرگلزائی اظهار کرد: دانشکده دندان در سال ۱۴۰۰ در بورد تخصصی رزیدنت‌ ها و دستیاران حائز رتبه‌های برتر ملی شد که از آن جمله می‌توان به رتبه اول دوره پریو، رتبه دوم گروه ترمیم، رتبه اول، دوم و سوم گروه اطفال، رتبه سوم بیماری‌های دهان اشاره کرد که علاوه بر این در علوم پایه در منطقه ۹ نیز رتبه‌های اول، دوم و سوم توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد کسب شد.

رییس دانشکده دندان پزشکی مشهد یادآور شد: در ارتباط با موضوع پیشرفت دانشکده در مسیر نسل سوم مهم‌ترین مطلب ارتباط با صنعت است و باید به سمتی برویم که تحقیقات مربوط به تهیه متریال و تجهیزات مورد نیاز دندان پزشکی را در ارتباط با صنعت مورد بررسی قرار دهیم.

سرگلزائی خاطرنشان کرد: در طرح‌های عملیاتی سال ۱۴۰۱ ارتباط با صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان مدنظر است؛ در بحث الگوی توسعه، ارتقای کیفیت آموزش، توجه به طرح درس توجه به کرویکلوم‌های آموزشی و موانع پیش روی اجرایی شدن توجه به طرح دوره‌ها و مهم‌ترین عامل در ارتقای کیفیت آموزشی ارزشیابی اساتید و ارائه بازخورد به اعضای هیات علمی در راستای رفع نواقص نیز مد نظر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه