English

محمد امین بابایی:

فعالیت سه کافه کارآفرینی در شهرستانهای مشهد و بینالود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: ایجاد شبکه سیال برای خلق نوآوری و ایجاد تعاملات اجتماعی گسترده بین اجزای اکوسیستم کارآفرینی از وظایف کافه‌های کارآفرینی به شمار می رود.

فعالیت سه کافه کارآفرینی در شهرستانهای مشهد و بینالود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هم‌اکنون سه کافه کارآفرینی در این استان واقع در شهرستانهای مشهد و بینالود فعال است.

بابایی در ادامه تصریح کرد: راه‌اندازی کافه‌های کارآفرینی از سه سال گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است که اکنون دو کافه کارآفرینی در شهر مشهد فعالیت دارد و یک کافه کارآفرینی به تازگی در شاندیز شهرستان بینالود کار خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: کافه کارآفرینی فضایی است پویا با امکاناتی از قبیل اینترنت، تلویزیون و گفت وگو که در آن تیمها و گروههای مختلف اعم از سرمایه داران، کارآفرینان، صاحبان ایده با یکدیگر به تبادل اطلاعات پرداخته و در جهت اجرای پروژه‌های کاری و نوآورانه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: ایجاد شبکه سیال برای خلق نوآوری و ایجاد تعاملات اجتماعی گسترده بین اجزای اکوسیستم کارآفرینی از وظایف کافه‌های کارآفرینی به شمار می رود.

بابایی اظهار کرد: ایجاد فضایی برای برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان با دولت، کارآفرینان با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان با دانشجویان، ایجاد فضای مناسب جهت ارتباط مراکز مشاوره و شتاب‌دهنده ها با صاحبان ایده، سرمایه گذاران و ایجاد فضای ارتباطی مناسب بین صاحبان ایده، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، شکل‌گیری یک هویت اجتماعی مشترک و جدید حول محور توسعه کارآفرینی در کشور از جمله اهداف شکل‌گیری این کافه ها است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی متذکر شد: امید است بتوانیم کافه های کارآفرینی بیشتری را به منظور اتصال کارآفرینان، صاحبان ایده، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، صنعتگران، سیاست‌گذاران و افراد جویای کار با هدف رونق فضای کارآفرینی، رشد خلاقیت و شکوفایی ایده‌های کسب‌وکار و شبکه‌سازی در مشهد و دیگر شهرهای استان مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی یادآور شد: مراکز شتاب‌دهنده، عنوان تخصصی فضای فیزیکی، فکری و فرهنگی مبتنی بر دانش روز برای کارآفرینان به منظور پرورش و حمایت از استارتاپ‌ها ی نوآور است و شتاب دهنده‌ها از ابتدای شکل‌گیری کسب‌ و کار تا نیل به اهداف و برنامه‌ها را در کوتاه‌ مدت پیگیری می‌کنند.

بابایی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرداین مراکز همچنین با بهره‌گیری از اطلاعات و روشهای روزآمد علمی به کسب‌وکار جدید برای تبدیل به شرکت‌ بزرگ با نقش تعیین‌کننده در بازار یاری می‌رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه