English

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی:

آزمون امسال در راستای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه بیان کرد: آزمون سراسری وکالت نیز امروز با هدف جذب کارشناسان این حوزه امروز در سراسر کشور در حال برگزاری است.

آزمون امسال در راستای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد: فراهم‌شدن زمینه جذب جوانان تحصیل‌کرده در بازار اشتغال متناسب با تخصص آنها دغدغه مسوولان است و مصوبات مجلس در این جهت قابل ارزیابی است.

حجت‌الاسلام قدرتی این سخنان را در حاشیه برگزاری آزمون سراسری وکالت دادگستری در مشهد اظهار کرد و ادامه داد: قوه قضاییه نیز برای پاسخگویی به تقاضای اشتغال متخصصان این حوزه، اهتمام ویژه دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه همچنین در ادامه تصریح کرد: آزمون سراسری وکالت نیز امروز با هدف جذب کارشناسان این حوزه امروز در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین زمینه برگزاری آزمون کانون وکلای دادگستری نیز فراهم شده و این آزمون در چند ماه آینده در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه یادآور شد: آزمون امسال در راستای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برگزار می‌شود، در صدور مجوزهای کسب و کار در گذشته کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح علمی افرادی که امسال در مجموعه قضایی و حقوقی جذب شوند، دوره‌های کارآموزی فراهم خواهد شد، در فرایند تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار امکان حل مساله وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه