English

سردار محمد کاظم تقوی:

دستگیری سارقان مسلح بازار‌ طلا فروشی مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: بهمن سال گذشته، ۳ جوان موتورسوار با ایجاد رعب و وحشت و چاقوکشی، کیف حاوی طلا‌های بنکداران را از مقابل بازار طلا فروشان به سرقت بردند.

دستگیری سارقان مسلح بازار‌ طلا فروشی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: عاملان سرقت مسلحانه بازار طلافروشی مشهد دستگیر شدند.

سردار تقوی در ادامه این خبر اضافه کرد: سه عضو باند سرقت که با تیراندازی و چاقوکشی مقابل یکی از بازار‌های طلا فروشی در مشهد، چند کیلوگرم طلا را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: بهمن سال گذشته، ۳ جوان موتورسوار به سمت سرنشینان یک دستگاه خودروی سمند در بولوار عدل خمینی (ره) حمله کردند و با ایجاد رعب و وحشت و چاقوکشی، کیف حاوی طلا‌های بنکداران را از مقابل بازار طلا فروشان به سرقت بردند.

وی در ادامه اظهار کرد: تیراندازی همزمان تبهکاران برای ایجاد ترس در مردم و رهگذران، جوی از وحشت را ایجاد کرد و سارقان مسلح در حالی که یکی از بنکداران طلا معروف به کیفی را مجروح کرده بودند، از محل متواری شدند.

سردار تقوی در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از سارقان به گیلان گریخته بود، با تحقیقات میدانی پلیس، این سارقان شناسایی و دستگیر شدند و طلا‌های به سرقت رفته کمتر از ۵ کیلوگرم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه