English

سرهنگ حسین‌نژاد:

اعضای باند سارقان مسلح در ماهشهر در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ماهشهر اعضای یک باند سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای باند سارقان مسلح در ماهشهر در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ سهراب حسین‌نژاد اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت منجر به قتل بسیجی علیرضا دریس در بندر امام خمینی(ره) شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان، در نهایت محل اختفای اعضای باند پنج نفره سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ حسین‌نژاد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شورشی وینچستر به کار رفته در سرقت مسلحانه منجر به قتل و چند دستگاه موتورسیکلت که در سرقت‌ها از آنها استفاده می‌کردند، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان در ادامه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس صراحتاً به سرقت مسلحانه که منجر به قتل بسیجی "علیرضا دریس" در بندر امام خمینی(ره) شد، اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سرهنگ حسین‌نژاد تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه