English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح تحت تعقیب در اصفهان/ سرقت ۲۰۰میلیاردی از منازل

فرمانده انتظامی استان اصفهان ازدستگیری سرکرده باند سارقان مسلح تحت تعقیب در اصفهان و کشف 200میلیاردی سرقت از منازل مردم در سه استان خبر داد.

دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح تحت تعقیب در اصفهان/ سرقت 200میلیاردی از منازل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: سرکرده باند4 نفره سارقان مسلح که در 3 استان کشوربالغ بر 200 میلیارد ریال از منازل مردم و 3 و نیم کیلو طلا از یک طلافروشی سرقت کرده بودند در اصفهان دستگیر شد.

وی، با حرفه ای عنوان کردن عملکرد کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در انجام موفقیت آمیز عملیات دستگیری این مجرم متواری اظهار داشت:  متهم سرکرده اعضای یک باند 4 نفره سرقت مسلحانه بوده که در استان همدان 15 فقره و در استان گلستان 37 فقره سرقت منزل انجام داده و در استان لرستان نیز با دستبرد به یک طلافروشی سه ونیم کیلو طلا را به سرقت برده بودند.

این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه سارقان از منازل مردم، طلاجات و دلار سرقت کرده بودند، گفت: ارزش اموال به سرقت رفته از منازل مردم توسط کارشناسان مربوطه 200 میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:طی عملیاتی توسط ماموران پلیس استان گلستان یکی از اعضای این باند به هلاکت رسیده ، 2 نفر دیگر زخمی شده و سرکرده آن ها متواری شده بود که به لطف خداوند و تلاش ویژه کاراگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مرد نگهبان

    سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک سری معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقیت از درو. بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزا و محل کارشون نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورو.د نخواهند داشت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه