English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۵ نفره سارقین گاو صندوق ۴۰ میلیاردی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند 5 نفره سارقین گاو صندوق 40 میلیاردی دریک عملیات پیچیده در اصفهان خبر داد.

دستگیری باند 5 نفره سارقین گاو صندوق 40 میلیاردی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارمهدی معصوم بیگی با اشاره به دستگیری باند 5 نفره سارقین گاو صندوق 40 میلیاردی گفت: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در ساعات پایانی شب با اطمینان از خالی بودن منزل اقدام به تخریب درب ورودی کرده و با وارد شدن در منزل گاو صندوقی که حاوی طلاجات و دلار به ارزش 40 میلیارد ریال بوده را به سرقت می برند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه شواهد و قرائن نشان می داد یک باند حرفه ای در این سرقت دست داشتند که احتمال سرقت های دیگر نیز توسط آنان متصور بود ، گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و از تمامی ظرفیت های علمی و اطلاعاتی در جهت شناسایی و دستگیری این باند استفاده شد.

سردار معصوم بیگی ، ادامه داد: سرانجام پس از چندین هفته کار ویژه و شبانه روزی توسط کارآگاهان، مخفیگاه متهمان شناسایی و طی یک عملیات پیچیده و هوشمندانه تمامی آن ها که 5 نفر بودند دستگیر و به بزه ارتکابی اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه به ارزش 10 میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان گفت: متهمان پس از فروش 30 میلیارد ریال از اموال مسروقه اقدام به خرید باغ، ویلا ، خودرو و یک باب منزل کرده بودند که با هماهنگی مقام قضائی تمامی اموال مذکور توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی و انتقال اموال مسروقه به مال باخته گفت: به شهروندان توصیه می کنیم از نگهداری پول،ارز، طلاجات و اموال با ارزش خود در منازل خودداری کرده و آن ها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حفاظ و قفل ضد دیلم

    همونطور که با یک نگاه ساده در تمام سرقتها میشه دید، سارقین روح نیستند که از دیوار رد بشن بلکه در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها، معابری هستند که سارقین از آنها وارد میشوند، پس فقط باید به خاطر بسپاریم که اولا فلزی بودن درب برای سارقین اهمیتی نداره چون سارقین فقط قفلهای درب و حفاظها را باز یا تخریب میکنند، پس قبل از هر چیزی باید به خاطر سپرد که به دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت فروخته میشن یا حفاظهای آکاردئونی اعتماد نکنیم مگر قفل ضد دیلم روی آن نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل باز یا تخریب شدن نباشه و در مرحله بعدی بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها معابر دیگر ورود سارقین هستند که اگر حفاظ ضد دیلم مقابل آنها نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل تخریب از محل جوش یا فاصله انداختن بین میله ها نباشه، حتی اگر سارقین تا پشت در و ... پنجره ها هم برسند هیچ کاری نمیتونن بکنند

  • ناشناس

    همونطور که با یک نگاه ساده در تمام سرقتها میشه دید، سارقین روح نیستند که از دیوار رد بشن بلکه معابری مثل در ورودی، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها، نقاطی از منزل، محل کارو دیگر اماکن حساس هستند که سارقین از آنها وارد میشوند، پس برای غیر ممکن کردن ورود سارقین فقط باید به خاطر بسپاریم که اولا فلزی بودن درب برای سارقین اهمیتی نداره چون سارقین فقط قفلهای درب یا حفاظها را باز یا تخریب میکنند، پس قبل از هر چیزی باید به خاطر سپرد که به دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت فروخته میشن یا حفاظهای آکاردئونی اعتماد نکنیم مگر قفل ضد دیلم روی آن نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل باز یا تخریب شدن نباشه و در مرحله بعدی بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها معابر دیگر ورود سارقین هستند که اگر حفاظ ضد دیلم مقابل آنها نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل تخریب از محل جوش یا فاصله انداختن بین میله ها نباشه، حتی اگر سارقین تا پشت در و ... پنجره ها هم برسند هیچ کاری نمیتونن بکنند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه