English

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:

دستگیری اعضای باند۳ نفره سارقان اماکن خصوصی در کاشان/ کشف ۵۳ فقره سرقت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای باند3 نفره سارقان اماکن خصوصی و اعتراف آنان به 53 فقره سرقت در کاشان خبر داد.

دستگیری اعضای باند3 نفره سارقان اماکن خصوصی در کاشان/ کشف 53 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی قربانی با اشاره به دستگیری اعضای باند3 نفره سارقان اماکن خصوصی گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز و باغ های حاشیه ای شهر کاشان ماموران موفق شدند هویت 3 نفر از کسانی که در این سرقت ها دست داشتند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی افزود: سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران ، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده و به 49 فقره سرقت از منازل نیمه ساز و 4 فقره سرقت سیم برق در سطح شهر کاشان اقرار کردند.

وی  با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل کشف و ضبط شده است اظهار داشت: با اقرار صریح متهمان پرونده تشکیل و دستگیر شدگان جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم برای پیشگیری از سرقت اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کرده و حتما نگهبانان مطمئن و قابل اعتماد را بکارگیری و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه