English

حسن احمدی نژاد:

وقوع آتش سوزی در منطقه گردشگری انابد بر اثر بی احتیاطی گردشگران

دهیار روستای درونه بیان کرد: از گردشگرانی که به دهانه درونه می‌آیند درخواست می شود حتما موقع خارج شدن و ترک این مکان گردشگری از خاموش بودن باقی مانده آتش اطمینان پیدا کنند.

وقوع آتش سوزی در منطقه گردشگری انابد بر اثر بی احتیاطی گردشگران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن احمدی نژاد دهیار روستای درونه در خبری اعلام کرد: بی احتیاطی گردشگران باعث وقوع آتش سوزی در دهانه درونه، یکی از مناطق گردشگری در بخش انابد شد.

احمدی نژاد با اشاره به این حادثه اضافه کرد: ۳ خودرو از یکی از شهر‌های همجوار برای گردش به دهانه درونه آمده بودند که متأسفانه هنگام رفتن آتشی را که روشن کرده بودند، به صورت کامل خاموش نکردند و وزش باد سبب روشن شدن مجدد و شعله ور شدن آتش و سرایت به محیط اطراف شد.

دهیار روستای درونه ادامه داد: با حضور به موقع محیط بانان، نیروی انتظامی، آتش نشانی و اهالی طبیعت دوست روستای درونه، آتش در سریع‌ترین زمان ممکن خاموش شد.

وی همچنین تاکید کرد: از گردشگرانی که به دهانه درونه می‌آیند درخواست می شود حتما موقع خارج شدن و ترک این مکان گردشگری از خاموش بودن باقی مانده آتش اجاقی که روشن کرده اند اطمینان پیدا کنند.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: اگر مردم کمی دیرتر متوجه آتش می‌شدند امکان داشت دهانه به خاطر سهل‌انگاری عده‌ای نابود می‌شد و دهانه درونه یکی از مناطق گردشگری در بخش انابد است که مردم در هوای گرم و خشک تابستان‌ها برای گردش و تفریح با خانواده به آنجا پناه می‌بردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر