English

یعقوبعلی نظری:

مهمترین اهداف سفرهای ریاست جمهوری ارتباط مستقیم با مردم است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: رییس جمهوری در سفر به استان خراسان رضوی، در کنار برنامه‌های رسمی، یک سری برنامه به صورت سرزده و با حضور در بین مردم دارد.

مهمترین اهداف سفرهای ریاست جمهوری ارتباط مستقیم با مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (۱۱۱) در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به درخواست‌های مردمی قرار گرفت.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در این بازدید عنوان کرد: از مهمترین اهداف سفرهای ریاست جمهوری ارتباط مستقیم با مردم و آشنا شدن میدانی با مسایل و مشکلات آنها و رفع این مشکلات است.

نظری همچنین اضافه کرد: رییس جمهوری در سفر به استان خراسان رضوی، در کنار برنامه‌های رسمی، یک سری برنامه به صورت سرزده و با حضور در بین مردم دارد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در جریان سفر استانی هیات دولت به مشهد و خراسان رضوی چهار روش برای ارسال درخواست و مطالبات مردم به نمایندگان رییس جمهور در نظر گرفته شده است که سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از این روشهاست و در طول مدت سفر آیت‌ الله رئیسی از ساعت هشت صبح تا ۲۲ پاسخگوی هم استانی هاست.

وی متذکر شد: برگزاری میز خدمت در ۳۱ دستگاه دولتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از دیگر راه‌های ارتباطی و بررسی مشکلات شهروندان است.

نظری خاطرنشان کرد: امکان و ظرفیت‌های خوبی با استفاده از همه ابزارها برای ارتباط مردم با ریاست جمهوری در استان فراهم شده است و امیدواریم از این طریق بتوانیم به بخشی از مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه