English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان حادثه ساز و پرخطر

رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در نوروز امسال در مشهد آغاز شده است.

اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان حادثه ساز و پرخطر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی در سخنانی تاکید کرد: رانندگان پرخطر در قالب طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در مشهد، تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

سرهنگ دهنوی روز در ادامه این خبر عنوان کرد: در این چهارچوب تخلفات حادثه‌ساز به ویژه سرعت غیر مجاز، خودرو به پارکینگ منتقل و راننده جهت تعیین تکلیف به کارگروه پیشگیری از تصادفات دادگستری خراسان رضوی معرفی می‌شود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی متذکر شد: طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در نوروز امسال در مشهد آغاز شده است و در این طرح از حضور حداکثری و عملیاتی کارکنان پلیس راهور با تیم‌های محسوس و نامحسوس در سطح کلیه معابر شهری استفاده شده ‌است.

وی همچنین اعلام کرد: بیشترین عامل تصادفات فوتی و جرحی، رانندگی تهاجمی شامل سرعت بالا ، حرکات نمایشی و حرکات مارپیچ  در سطح معابر شهری و بزرگراهی است، بنابراین با این تخلفات برخورد  حداکثری می‌شود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی در ادامه این خبر اطلاع د اد: توسط سیستم‌های نظارت تصویری و کنترل هوشمند تخلفات به صورت ۲۴ ساعته کلیه معابر سطح شهر مشهد رصد و اعمال قانون انجام می‌شود.

سرهنگ دهنوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در مشهد ۲۹ فقره تصادف جرحی رخ داده که در پی وقوع آنها ۳۲ نفر مصدوم شدند و از رانندگان درخواست می شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش تصادفات داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه