English

قاسم کیقبادی:

اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید، ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان است

رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار بیان کرد: این صندوق در مجموع با هدف اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی، طی چهار سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کسب و کار به بیش از ۹۰۰ طرح پرداخت کرده است.

اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید، ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسم کیقبادی رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: این صندوق با پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۱۷ طرح،۸۰۰ فرصت شغلی جدید در این شهرستان از ابتدای امسال ایجاد کرده است.

کیقبادی همچنین اضافه کرد: تسهیلات این صندوق با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های تولید، صنعت، کشاورزی و خدمات و در رشته های صنایع چوب و مبلمان، پوشاک، قالیبافی، شیرینی خانگی، گیاهان دارویی و بومگردی و گردشگری به متقاضیان پرداخت شده است. 

رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار تصریح کرد: به نمایندگی از ۲۱۷ طرح اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید، ۲ طرح سرمایه گذاری شاخص یعنی مجتمع بین راهی سربداران و اقامتگاه بومگردی نارگل گودآسیاب سبزوار که از این صندوق تسهیلات دریافت کرده بودند در دهه مبارک فجر با حضور مسوولان شهری به بهره برداری رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: این صندوق در مجموع با هدف اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی، طی چهار سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کسب و کار به بیش از ۹۰۰ طرح پرداخت کرده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار یادآور شد: ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خُرد را از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید می باشد و تسهیلات این صندوق با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخشهای خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی اعطا می‌شود.

کیقبادی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید همچنین با مشارکت واحدهای تولیدی علاوه بر توسعه کسب وکارها از ظرفیت‌های ایجاد شده برای تثبیت اشتغال حمایت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه