English

فاطمه سلیمی:

اختصاص ردیف بودجه مشخصی شهرداری مشهد برای بانوان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: بودجه‌های بسیاری در شهر هزینه می‌شود ولی اگر بررسی کنید، درمی‌یابید که در ردیف‌های بودجه برای بانوان، اعتبارات کمی اختصاص پیدا کرده است.

اختصاص ردیف بودجه مشخصی شهرداری مشهد برای بانوان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فاطمه سلیمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در سخنانی مطرح کرد: اگر در بخش‌های مختلف کشور پیرامون حوزه زنان بررسی کنید، درمی‌یابید که در ردیف‌های بودجه برای بانوان، اعتبارات کمی اختصاص پیدا کرده است.

فاطمه سلیمی در ادامه این خبر افزود: بودجه‌های بسیاری در شهر هزینه می‌شود که در ردیف‌های کلی حمایت از انجمن‌ها، ورزش، ساخت و تجهیز پارک‌ها و غیره است، ولی اگر در بخش‌های مختلف کشور پیرامون حوزه زنان بررسی کنید، درمی‌یابید که در ردیف‌های بودجه برای بانوان ، اعتبارات کمی اختصاص پیدا کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد همچنین اضافه کرد: در مذاکراتی که با شهردار مشهد صورت پذیرفته است، قول مساعد اخذ شده که در سال آتی ردیف بودجه مشخصی برای بانوان داشته باشیم تا بدانیم چند درصد از این بودجه برای برنامه‌های ویژه " بانوان و خانواده " در نظر گرفته می‌شود.

سلیمی در خاتمه تاکید کرد: حمایت از انجمن‌ها و تشکل‌هایی که در حوزه بانوان و خانواده فعالیت دارند، دو نگاه کلی و راهبرد اصلی ما در بحث کمیسیون "بانوان و خانواده" است؛ به عنوان اولین دستور کار این کمیسیون، پیرامون ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و عناوین کارگروه‌های ذیل کمیسیون، گفت‌وگو صورت می‌پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه