English

فاطمه سلیمی:

طراحی چهار پارک جدید ویژه بانوان در سطح کلانشهر مشهد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: عزم جدی برای تحقق اتفاق‌های خوب پیرامون حوزه زنان مد نظر است و اثر گذاری بانوان بر مردان و فرزندان بسیار بالا و حضور و فعالیت‌های بانوان بر ۷۵ درصد از جامعه تاثیر دارد.

طراحی چهار پارک جدید ویژه بانوان در سطح کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فاطمه سلیمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: چهار پارک جدید ویژه بانوان در سطح شهر طراحی می‌شود که باید در آن الزامات بانوان در طراحی پارک‌ها و ارائه خدمات هرچه بهتر ، مد نظر قرار گیرد.

سلیمی همچنین با اشاره به ایجاد کمیسیون ویژه بانوان و خانواده افزود: برنامه‌هایی که بناست توسط این کمیسیون پیگیری شود و در کمیسیون ویژه بانوان و خانواده در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد با رای اکثریت اعضای شورا شکل گرفته و به ثمر خواهد نشست.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: عزم جدی برای تحقق اتفاق‌های خوب پیرامون حوزه زنان مد نظر است و اثر گذاری بانوان بر مردان و فرزندان بسیار بالا بوده و به تعبیری حضور و فعالیت‌های بانوان بر ۷۵ درصد از جامعه اثر می‌گذارند.

وی همچنین متذکر شد: پرداختن به موضوع بانوان و خانواده در دوره‌های اخیر مدیریت شهری مغفول مانده است؛ در شرایطی که شهر ما با نگاه مردانه‌ای ساخته شده، نیاز ما نگاه مادرانه در ساختار است.

سلیمی در ادامه تاکید کرد: تلاش ما سیاست گذاری در حوزه بانوان و حمایت از جایگاه و منزلت حقوق اسلامی آن‌ها در جامعه است؛ پیگیری اجرای سیاست‌های کلی خانواده را مد نظر داریم که بخشی از نمودهای آن تا عید نوروز نمایان می‌ شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد همچنین یادآور شد: در بازدیدی که جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و شهردار از بخش بانوان بوستان ملت داشتیم، مقرر شد ظرف یک ماه شهرداری برنامه ویژه‌ای در حوزه فرهنگی و توسعه و تجهیز بوستان‌ها ویژه بانوان در نظر بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به ارزش الزامات طراحی در این چهار پروژه اظهار کرد: درخواست بنده این است الزامات بانوان در طراحی پارک‌ها رعایت شده و برای ارائه خدمات هرچه بهتر نیز خودشان اعلام نظر کنند.

سلیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: در جهت بهسازی پارک‌های موجود ویژه بانوان رقم اعتباری ۲۰ میلیارد تومان برای این مسئله در نظر گرفته شده است، همچنین برای بخش ورزش بانوان رقم اعتباری در نظر گرفته شده که موجب رقم خوردن اقدامات خوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه