English

محسن عظیمی نژاد:

نیشابور در صدر میانگین واکسیناسیون کشور قرار دارد

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: از مشارکت مردم در اجرای واکسیناسیون تشکر و ابراز امیدواری داریم و کلیه عزیزانی که واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند در اسرع وقت انجام دهند.

نیشابور در صدر میانگین واکسیناسیون کشور قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن عظیمی نژاد رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در سخنانی عنوان کرد: طبق آخرین آمار مربوط به ۱۶دی ماه، پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲سال نیشابور، فیروزه و زبرخان ۹۴/۲درصد است که در مقایسه با خراسان رضوی ۹۱درصد و همچنین میانگین کشوری ۸۹ درصد از شاخص خوبی برخوردار است.

عظیمی نژاد این سخنان را در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای شهرستان نیشابور بیان کرد و ادامه داد: همچنین پوشش کامل واکسیناسیون را در افراد ۱۲سال به بالا ۸۱/۸۹درصد اعلام کرد که از شاخص کشوری و استانی ۷۸درصد حداقل ۳درصدبالاتر می‌باشد.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور همچنین اضافه کرد: میزان پوشش نوبت سوم واکسن کرونا و یادآور در افراد ۱۲سال به بالا ۱۴/۴درصد اعلام شده است که نسبت به شاخص استانی۱۲ و کشوری ۱۳ از درصد بالاتری برخوردار می‌باشد.

عظیمی نژاد در خاتمه متذکر شد: از مشارکت مردم شهرستان نیشابور در اجرای واکسیناسیون تشکر و ابراز امیدواری داریم و کلیه عزیزانی که واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند در اسرع وقت به نزدیک‌ترین مرکز خدمات جامع سلامت مراجعه واکسیناسیون خود را کامل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه