English

علی اصغر انجیدنی:

تعداد ۵۰ درمانگاه خصوصی در مشهد، تست سریع کرونا را انجام می دهند

دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در استان خراسان رضوی بیان کرد: تست سریع به منظور تسریع در شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و دسترسی آسانتر مردم به این آزمایش برای مقابله با موج ششم شیوع این ویروس انجام می‌شود.

تعداد ۵۰ درمانگاه خصوصی در مشهد، تست سریع کرونا را انجام می دهند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر انجیدنی دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: حدود ۵۰ درمانگاه خصوصی در شهر مشهد تست سریع کرونا با تعرفه مصوب و ثبت در سامانه سینا انجام می‌دهند؛ تست سریع به منظور تسریع در شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و دسترسی آسانتر مردم به این آزمایش برای مقابله با موج ششم شیوع این ویروس انجام می‌شود.

انجیدنی در ادامه این خبر اضافه کرد: بعد از شناسایی نمونه‌هایی از سویه اومیکرون در جامعه، تقویت و گسترش مراکز خدمات واکسیناسیون برای جلوگیری از شیوع موج ششم کرونا در دستور کار قرار گرفت.

دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در استان خراسان رضوی همچنین افزود: تقویت مراکز واکسیناسیون نیز در دستور کار قرار گرفته است، زیرا زمان طلایی دریافت واکسن ۲ یا سه هفته آینده است.

وی در ادامه متذکر شد: طبق پیش بینی‌های انجام شده خراسان رضوی از ۲ یا سه هفته آینده، درگیر موج بعدی شیوع کرونا با سویه اومیکرون خواهد بود.

انجیدنی یادآور شد و ادامه داد: تلاش می‌شود با اقدامات مختلف در کمیته‌ها و در جامعه از موج ششم شیوع کرونا جلوگیری کنیم، ولی در صورت بروز این موج نیز آمادگی لازم را برای درمان بیماران داریم.

دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در استان خراسان رضوی اظهار کرد: در بیمارستان‌ها بخشی از تخت‌ها برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و مراکز درمان سرپایی از ورودی بیماران نیازمند بستری جدا می‌شود.

انجیدنی در خاتمه تصریح کرد: علاوه بر آن جلسه هماهنگی با قرارگاه‌های پنج دانشگاه دیگر مستقر در استان خراسان رضوی برای هماهنگی بیشتر و بررسی مشکلات در زمینه‌های تست سریع، بیمه‌ها و مراکز درمانی سرپایی برای تزریق رمدسیویر برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه