English

امیر مسعود هاشمیان:

نشانه های ورود موج ششم کرونا با سویه اومیکرون به خراسان رضوی

عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در استان خراسان رضوی بیالن کرد: مراجعات سرپایی با علایم مشکوک به کرونا در روزهای اخیر سه برابر شده است

نشانه های ورود موج ششم کرونا با سویه اومیکرون به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر مسعود هاشمیان عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان، نشانه هایی از ورود مشهد و خراسان رضوی به موج ششم کرونا با سویه غالب اومیکرون دیده می شود.

هاشمیان در ادامه این خبر و افزایش علایم مشکوک کرونا اضافه کرد و گفت: مراجعات سرپایی با علایم مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در روزهای اخیر نسبت به ۱۰ روز گذشته سه برابر شده است.

عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در استان خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: دیروز ۴۷ بیمار سرپایی با علایم مشکوک به بخش اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده و ۱۴ نفر از آنان بستری شده اند که این تعداد افزایش چشمیگری نسبت به گذشته داشته است و زنگ خطری برای احتمال ورود به موج ششم به شمار می رود.

هاشمیان در خاتمه تاکید کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، پوشش فراگیر واکسیناسیون و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا به ویژه سویه اومیکرون مورد تاکید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه