English

قاسمعلی خدابنده:

خراسان رضوی دارای رتبه اول تعداد نیروهای خرید خدمات آموزشی در کشور

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به کمبود ۲۳ هزار معلم در سال تحصیلی جاری، با برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی و بکارگیری نیرو از راههای مختلف موفق به مدیریت این کمبود در استان شده‌ایم.

خراسان رضوی دارای رتبه اول تعداد نیروهای خرید خدمات آموزشی در کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: این استان بیشترین تعداد نیروهای خرید خدمات آموزشی را در کشور به خود اختصاص داده است.

خدابنده در ادامه این خبر متذکر شد: هم اکنون ۶ هزار نیروی خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش خراسان رضوی مشغول تدریس هستند و با توجه به نیاز استان و کمبود شدید معلم، ۴۲۶ نفر از این تعداد امسال جذب آموزش و پرورش استان شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین افزود: سال گذشته بیش از ۲ هزار و ٢٠٠ معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب این استان شدند و امسال نیز سه هزار و ۵۰۰ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب این اداره کل خواهند شد.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود ۲۳ هزار معلم در سال تحصیلی جاری، با برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی و بکارگیری نیرو از راههای مختلف موفق به مدیریت این کمبود معلم در استان شده‌ایم.

خدابنده در خاتمه تصریح کرد: با توجه به بازگشایی حضوری مدارس استان از ابتدای آذر ماه، تمامی مدارس باید نسبت به تشکیل کمیته سلامت اقدام و پس از انجام بررسی های لازم و تنظیم صورتجلسه کمیته سلامت، فرم اعلام آمادگی بازگشایی حضوری را در سامانه بارگذاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر