English

محمد صادق معتمدیان:

خجسته زادروز کوثر فاطمی و آغاز دهه کرامت را تبریک و تهنیت عرض می نمایم

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: فرا رسیدن میلاد مسعود شفیعه روز جزا، مریم آل رسول (ص)، حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خجسته زادروز کوثر فاطمی و آغاز دهه کرامت را تبریک و تهنیت عرض می نمایم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در پیام تبریک دهه کرامت عنوان کرد: مبارک باد میلاد بانوی کرامت ، کوثر فاطمی، حضرت فاطمه معصومه (س)، او که چشم و چراغ قم است و گنبد طلایی بارگاه منورش، کعبه دل عاشقان و ایوان‌های طلا و آئینه‌اش، مأمن زائران دل شکسته است.

معتمدیان در ادامه افزود: بانوی پاکی‌ها، که تربت پاکش، این خطه را به حرم آل الله و قبله‌گاه قلوب ارادتمندان به ائمه معصومین (ع) تبدیل کرده است و تهنیت باد طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، خورشید درخشان خاوران و ولی نعمت ما ایرانیان حضرت امام رضا (ع)، خسرو اقلیم توس و انیس النفوس، که حرم امن و باصفای او پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است.

معتمدیان در ادامه این پیام می‌افزاید: فرا رسیدن میلاد مسعود شفیعه روز جزا، مریم آل رسول (ص)، حضرت فاطمه معصومه (س) و خجسته زادروز با برکت میراثدار گنج عصمت و سکاندار سفینه ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)، دهه کرامت و روز دختر را تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسالت می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر