English

سردار محمدکاظم تقوی:

امنیت پایدار مستلزم مشارکت سازنده تمامی نهادها می باشد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مدیریت اجتماعی نیازمند اقدامات گسترده تر در سطوح فرهنگی و اجتماعی است و امنیت پایدار فرآیندی است که با تعامل و مشارکت سازنده تمامی سازمانها حاصل خواهد شد.

امنیت پایدار مستلزم مشارکت سازنده تمامی نهادها می باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با عنوان پویش ایران همدل، بیان کرد: مدیریت اجتماعی نیازمند اقدامات گسترده تر در سطوح فرهنگی و اجتماعی است و امنیت پایدار ، فرآیندی است که با تعامل و مشارکت سازنده تمامی سازمانها، اقشار و گروه‌های اجتماعی حاصل می‌شود.

سردار محمدکاظم همچنین ادامه داد: نیروی انتظامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دستگاه‌هایی که در جهت گیری های فرهنگی و اجتماعی خود اهتمام جدی دارند، می‌توانند همکاری های مبسوطی داشته باشند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: افتخار کارکنان نیروی انتظامی خراسان رضوی این است که با عنایت رهبر معظم انقلاب، مجاهدان فی سبیل الله هستند و با توجه به شرایط کرونایی در جامعه، احساس تکلیف بیشتر دارند تا فراتر از حد انتظار برای احسان و یاری به مستمندان گام بردارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست گفت: با توجه با تاکید دین مبین اسلام و ائمه معصومین (ع) به بهره گیری از خردجمعی در کارها، کمیته امداد تلاش می کند از ظرفیت های مختلف به منظور ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان استفاده کند، از همین رو با موسسات خیریه و ارگان های مختلف تعامل و همکاری موثر دارد.

حبیب آسوده افزود: نیروی انتظامی پشتیبان نظام و مردم است و ما قدردان تلاش های شبانه روزی این قشر در حوزه نظم و امنیت هستیم، لازم است از حضور نیروهای خدمتگزار نیروی انتظامی در کنار کارکنان کمیته امداد برای شناسایی آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن استفاده کنیم.

حجت الاسلام علیرضا رامیار رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: بیش از ۵۰۰ حدیث در باب احسان و یاری به مستمندان روایت شده است.

حجت الاسلام علیرضا رامیار افزود: اقدام افرادی که با تمامی سختی ها و مشکلات اقتصادی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با تهیه بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی این امر خداپسندانه را خالصانه جامه عمل پوشاندند، قابل تقدیر است، امیدوارم بتوانیم به یاری خداوند از این شرایط سخت کرونا در خراسان رضوی که باعث فشار اقتصادی به قشر آسیب دیده شده است عبور کنیم.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان با تعامل کمیته امداد، سرپرستی ۵۰۰ نفر از کودکان یتیم را عهده دار می‌شود و سه هزار پرس غذای گرم بین خانواده های کم بضاعت حاشیه شهر نیز توزیع می‌کند، امیدوارم این طرح و این یاری و احسان ادامه داشته باشد و همکاران قدمی مثبت برای حل مشکلات نیازمندان بردارند و در این مسیر ثابت قدم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر