English

علی رسولیان در بازدید از یک واحد تولیدی چوب در شهرک صنعتی کلات؛

می بایست نسبت به زیر ساخت و محل اسقرار صنایع وابسته به چوب تدابیری اتخاذ گردد

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان کرد: صندوق ضمانت صنایع کوچک را موظف به حل مشکلات صاحبان صنعت چوب در زمینه صدور ضمانت نامه بانکی و تامین برق کرده ایم.

می بایست نسبت به زیر ساخت و محل اسقرار صنایع وابسته به چوب تدابیری اتخاذ گردد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی رسولیان رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جریان بازدید از یک واحد تولیدی چوب در شهرک صنعتی کلات اظهار داشت: صاحبان اصناف و صنایع وابسته به چوب که فعالیت بسیار خوبی در مشهد داشتند، زمینی واقع در شهرک صنعتی کلات برای استقرار ۲۰۰ واحد در نظر گرفته و در این زمینه یک تعاونی تشکیل داده اند.

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خاطر نشان کرد: تاکنون ساخت ۸۰ واحد صنعتی چوب آغاز شده و تا مرحله پی ریزی پیش رفته است و بر اساس توافق انجام شده تا سالروز میلاد امام رضا (ع)، ۵۰ واحد از این تعداد آماده بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: زمین برای ساخت ۲۰۰ واحد تولیدی حوزه چوب در حوالی شهرک صنعتی کلات اختصاص یافته است تا با بهره برداری از همه آنها شهرک صنفی چوب ایجاد شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره مشکلات مطرح شده از سوی صاحبان صنعت چوب گفت: این واحدها مشکلاتی در زمینه صدور ضمانت نامه بانکی و تامین برق داشتند که صندوق ضمانت صنایع کوچک را موظف خواهیم کرد تا مشارکت لازم را با بانکها برای صدور ضمانت نامه داشته باشد، مشکل برق نیز از طریق مسوولان استان خراسان رضوی پیگیری خواهد شد.

رسولیان در خصوص شعار امسال مبنی بر " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " در سازمان صنایع کوچک، گفت: در این راستا سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی از ابتدای سال کمیته ویژه ای را تشکیل داده تا بتوان پشتیبانی ها و حمایتهای لازم را از بخش تولید پیگیری و زیرساختهای لازم برای توسعه فعالیت بنگاه های اقتصادی را ایجاد کرد.

وی بیان کرد: این کمیته موانع مسیر فعالیت بخش خصوصی و بنگاه اقتصادی را نیز احصا خواهد کرد و برنامه کلی پیرامون پشتیبانی از تولید و مانع زدایی از آن در شهرکها و نواحی صنعتی تدوین و تا شنبه هفته آینده نهایی می شود تا به وزارت صنعت و هیات دولت تقدیم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر