English

سردار محمد کاظم تقوی:

پلیس گردشگری و زیارت برای نخستین بار در کشور در کلانشهر مذهبی مشهد فعال شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ایجاد و تاسیس پلیس افتخاری در حوزه زیارت و گردشگری سبب می‌شود امنیت خاطر بیشتری برای زائران ایجاد شود.

پلیس گردشگری و زیارت برای نخستین بار در کشور در کلانشهر مذهبی مشهد فعال شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی نیز گفت: به همت شهرداری مشهد از سال گذشته شادابی بسیار خوبی در سطح شهر احساس می شود، برای خدمت رسانی به مردم شهر مشهد و زائران می‌توانیم در کنار شهرداری مشهد قرار گیریم.

پلیس گردشگری و زیارت متشکل از ۳۵ نفر از ابتدای نوروز ۱۴۰۰ در ۲۸ ایستگاه به زائران خدمات در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کنند.

پلیس گردشگری

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی افزود: هدف ما اداره شهر در کمال آرامش است و در ایجاد آرامش برای مردم در کنار شهرداری هستیم، امسال در برخی از موارد بهتر از سال گذشته اقدام شد اما برخی موارد مغفول مانده است.

این طرح در  همه سال فعال است.در اجرای طرح پلیس افتخاری گردشگری و زیارت، نیروی انتظامی، اداره اماکن، میراث فرهنگی، تعزیرات و اتاق اصناف، شهرداری مشهد را همراهی می‌کنند.

وی افزود: ما به عنوان خادمین حضرت امام رضا (ع) در قبال کسانی که به شهر ما سفر می کنند، وظایفی داریم و باید برای ایجاد امنیت خاطر و آرامش برای زائران، تلاش کنیم.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد سالانه پذیرای حدود ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر