English

محمد صادق براتی در بازدید از ایستگاه های نوروزی مشهد مقدس:

امکانات قابل توجهی برای استقبال و پذیرایی از زائرین آماده شده است

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از برخی مراکز و مجموعه‌های خدمات رسان به زائرین به منظور ارزیابی کیفیت خدمات و نحوه ارائه خدمات بهداشتی به زائرین و گردشگران نوروزی و سنجش میزان رعایت دستور العمل‌های مربوطه، بازدید کرد.

امکانات قابل توجهی برای استقبال و پذیرایی از زائرین آماده شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید و ارزیابی از ساختمان مرکز هماهنگی ستاد اجرایی، ایستگاه راه‌آهن، پایانه مسافربری و ایستگاه‌های استقبال از زائرین در محور نیشابور و قوچان اظهار کرد: با همت خدمتگزاران مردم عزیز در شهرداری مشهد امکانات قابل توجهی برای استقبال و پذیرایی از زائرین آماده شده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.

محمد صادق براتی

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مراکز مهمی که در این ایام راه‌اندازی شده است، مرکز پاسخگویی به سوالات تلفنی زائرین است که به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی انجام می‌گیرد.

همچنین از ایستگاه‌های استقبال از زائرین و مراکز خدمات رفاهی و فرهنگی نیز بازدید به عمل آمد. 

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های با نشاط نوروزی در مراکز زائر پذیر به اهمیت ایجاد شور و نشاط در بین زائرین و مجاوین با استفاده از برنامه‌های پر محتوا و فرهنگی تاکید کرد و خواستار ارتقاء آن در این مراکز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه