English

تشکر استاندار خراسان رضوی از حضور حماسی مردم

استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

تشکر استاندار خراسان رضوی از حضور حماسی مردم

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

جشن انقلاب اسلامی در مشهد

متن پیام تشکر علیرضا رشیدیان بدین شرح می باشد:

در شروع چهلمین بهار آزادی حضور حماسی و غرور آفرین مردم شریف متعهد و ولایتمدار استان در مراسم راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نمایی یکپارچه ابهت و صلابت مردم و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و شهدا بود و این مردم ثابت کردند تا ظهور منجی عالم بشریت (عج) دست از حمایت انقلاب اسلامی خود و تحقق شعار استقلال، آزادی، پیشرفت و عدالت در سایه جمهوری اسلامی بر نخواهد داشت بود.

وی در ادامه پیام خود آورده است:این حضور پر شور و شعور، گسترده و مردمی، باعث روشنی قلب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده‌های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران و اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ این مهم به طور قطع وظیفه خدمتگزاران در دولت  را در خدمت صادقانه و بی منت سنگین‌تر می‌کند.

استاندار خراسان رضوی در انتهای پیام خود بار دیگر از مردم همیشه در صحنه و آگاه استان به علت حضور باشکوه و گسترده شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر دانی و عزت، سلامتی، آرامش و سعادت را برای همه ملت ایران آرزو کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر