English

مرور مهمترین اخبار بین الملل سه شنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۸

خبرگزاری موج، اهم اخبار سه شنبه 20 فروردین ماه را گزارش می دهد.

مرور مهمترین اخبار بین الملل سه شنبه 20 فروردین ماه 1398

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، سرخط مهمترین اخبار بین الملل سه شنبه 20 فروردین ماه 1398 را می توانید در ادامه بخوانید:

دستگیری یک مظنون به انجام عملیات تروریستی در نزدیکی واشنگتن

روز دوشنبه(19 فروردین ماه)، پلیس آمریکا یک مرد اهل مریلند را به جرم دزدیدن یک ون که ظاهرا قصد داشته با الهام گیری از داعش مردم را در خیابان زیر بگیرد، بازداشت کرده است.

اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، ترجمان درخواست های عربستان است          

رسانه های عربستان سعودی روز سه شنبه(20 فروردین ماه) از تصمیم ایالات متحده آمریکا مبنی بر گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی استقبال کردند.

هیات عالی انتخاباتی ترکیه، درخواست حزب حاکم ترکیه به رهبری رجب طیب اردوغان را به منظور بازشماری کامل آرا شهر استانبول برای انتخاب شهردار در این شهر را رد کرد.

روز سه شنبه(20 فروردین ماه)، رئیس جمهور موقت قزاقستان اعلام کرد: انتخابات زودرس ریاست جمهوری در این کشور در تاریخ 9 ژوئن برگزار خواهد شد.

رسانه های دولتی سوریه از حمله شبه نظامیان به یک پست دولتی در شمال غرب سوریه خبر داده اند که در نتیجه این حمله، 3 سرباز سوری جان خود را از دست داده اند.

پالایشگاه های هندی هنوز پیشنهادی برای خرید نفت ایران جهت بارگیری در ماه می ارائه نکرده اند. ناظران بر این باورند که هند منتظر است ببیند آیا ایالات متحده آمریکا معافیت های نفتی خرید نفت ایران را تمدید می کند یا خیر.

روز سه شنبه(20 فروردین ماه)، ژاپن تحریم ها علیه کره شمالی را برای 2 سال دیگر تمدید کرد.

وزارت خارجه آمریکا ۱۶ تبعه سعودی را به اتهام مشارکت در قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار و منتقد سعودی، ممنوع‌الورود کرد.

وندی شرمن معاون پیشین وزیر امورخارجه آمریکا گفت: قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی، نیروهای ما در خاورمیانه، به‌ویژه عراق را در معرض خطر قرار می‌دهد.        

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه