English

دستگیری یک مظنون به انجام عملیات تروریستی در نزدیکی واشنگتن

روز دوشنبه(19 فروردین ماه)، پلیس آمریکا یک مرد اهل مریلند را به جرم دزدیدن یک ون که ظاهرا قصد داشته با الهام گیری از داعش مردم را در خیابان زیر بگیرد، بازداشت کرده است.

دستگیری یک مظنون به انجام عملیات تروریستی در نزدیکی واشنگتن

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، روز دوشنبه(19 فروردین ماه)، پلیس آمریکا یک مرد اهل مریلند را به جرم دزدیدن یک ون که ظاهرا قصد داشته با الهام گیری از داعش مردم را در خیابان زیر بگیرد، بازداشت کرده است. 

رندل هنری 28 ساله، توسط دادستانی ایالات متحده آمریکا در مریلند، متهم به دزدی یک ون در الکساندریایِ ویرجینیا شده که بر اساس شواهد ظاهرا قصد داشته با آن به فرودگاه بین المللی دالس در واشنگتن حرکت کند. هنری در بازجویی ها اذعان کرده که تحت تاثیر داعش بوده است. 

بر اساس گفته های رندل هنری، وی قصد داشته به فرودگاه دالس وارد شود و امنیت آنجا را نقض کند. با این حال، وی پس از عدم موفقیت در قصد خود، به یک منطقه توریستی در حومه واشنگتن رفته و شب را به طور پنهانی در یک قایق گذرانده است. صبح روز بعد، پلیس با ردیابی ون سرقت شده، وی را بازداشت کرده است.

بر اساس شواهد، رندل هنری دنبال آن بوده تا حمله ای مشابه با حمله تروریستی سال 2016 در نیس فرانسه را که داعش مسوولیت آن را به عهده گرفت، انجام دهد. در آن حمله، 86 نفر جان خود را از دست دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه