English

هند هنوز پیشنهادی برای خرید نفت ایران در ماه می ارائه نکرده است

پالایشگاه های هندی هنوز پیشنهادی برای خرید نفت ایران جهت بارگیری در ماه می ارائه نکرده اند. ناظران بر این باورند که هند منتظر است ببیند آیا ایالات متحده آمریکا معافیت های نفتی خرید نفت ایران را تمدید می کند یا خیر.

هند هنوز پیشنهادی برای خرید نفت ایران در ماه می ارائه نکرده است

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، پالایشگاه های هندی هنوز پیشنهادی برای خرید نفت ایران جهت بارگیری در ماه می ارائه نکرده اند. ناظران بر این باورند که هند منتظر است ببیند آیا ایالات متحده آمریکا، معافیت های نفتی خرید نفت ایران را تمدید می کند یا خیر. 

در ماه نوامبر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با عقب نشینی از برجام، تحریم های گسترده اقتصادی را بار دیگر بر ایران اعمال کرد. با این حال، واشنگتن به 8 کشور خریدار نفت ایران معافیت 6 ماهه برای خرید نفت داد. تاریخ اتمام معافیت ها اوایل ماه می سال جاری است. هند بر اساس معافیت های نفتی ایران اجازه داشت ماهانه 9 میلیون بشکه نفت از ایران خریداری کند.

برخی منابع آگاه بر این باورند که هند منتظر است ببیند آیا معافیت های نفتی تمدید می شوند یا خیر و اگر تمدید می شوند چه مقدار نفت بر اساس معافیت جدید اعطا شده می توان از ایران خرید.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه