English

مرور مهمترین اخبار بین الملل دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷

خبرگزاری موج، اهم اخبار بین الملل دوشنبه 29 بهمن ماه را گزارش می دهد.

مرور مهمترین اخبار بین الملل دوشنبه 29 بهمن ماه 1397

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، سرخط مهمترین خبرهای بین الملل دوشنبه 29 بهمن ماه 1397 را می توانید در ادامه بخوانید:

پاکستان سفیر خود را از دهلی نو فراخواند          

پاکستان سفیر خود در دهلی نو را برای مشورت و رایزنی در بحبوحه افزایش تنش ها با هند، به اسلام آباد فراخواند.

عربستان سعودی به پاکستان وعده سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری در این کشور را داده است. عربستان به دنبال افزایش سرمایه گذاری در پاکستان حتی بالاتر از مبلغ اعلام شده است.

روز دوشنبه(29 بهمن ماه)، وزیر اطلاع رسانی پاکستان گفته است: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در جریان سفرش به اسلام آباد، دستور آزادسازی 2100 زندانی پاکستانی را که در زندان های عربستان در بازداشت به سر می برند را صادر کرده است.

روز دوشنبه(29 بهمن ماه)، یک گروه فعال حقوق بشری از اعتصاب غذای روشنفکران و پژوهشگران بازداشت شده در زندان های سعودی در اعتراض به زندانی شدنشان خبر داده است.

سخنگوی وزارت کشور آلمان گفته است: آن گروه از اتباع آلمانی که به گروه داعش در سوریه پیوسته اند، حق دارند تا به کشورشان بازگردند.

پلس پاکستان گفته است شبه نظامیان در دو حمله به نیروهای امنیتی پاکستان، 6 نظامی پاکستانی را در بلوچستان پاکستان به قتل رساندند.

سرگئی لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با یوسف بن علوی اظهار کرد: با بن علوی درباره حل بحران سوریه در چارچوب قطعنامه ۲۲۵۴ و نیز روند مذاکرات آستانه توافق کردیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه